Communicatie moet werken
Of het nu gaat om het vergroten van de naamsbekendheid, het helder
en duidelijk positioneren van een merk, het genereren van traffic naar
de winkel of simpelweg het verhogen van de omzet: communicatie
dient altijd een concreet doel. Helderheid over het doel krijgen en de
communicatie daar consequent op afstemmen is de opdracht waar
ALLART r&p met volle overgave aan werkt.
Communicatie moet relevant zijn
U wilt uw verhaal vertellen. Maar wat willen uw klanten horen? Hoe
zorgt u ervoor dat uw boodschap de juiste snaar raakt? ALLART r&p
verdiept zich in uw doelgroep en ontwikkelt krachtige, toegankelijke
communicatie-uitingen, die de ontvangers rationeel én emotioneel
aanspreken.
Communicatie moet impact hebben
Iedereen wordt tegenwoordig overspoeld met informatie. Opvallen is
daarom een eerste vereiste; uw boodschap mag immers niet over het
hoofd worden gezien. Goedkoop effectbejag (opvallen om het opvallen)
werkt echter negatief. ALLART r&p zorgt voor positieve impact met een
effectieve keuze van communicatiemiddelen en met vorm en inhoud
die opvallen én aanspreken.
Woorden en daden
Strategisch en conceptueel denken vormen de basis voor effectieve
communicatie. Maar een gezonde dosis pragmatisme is al even
onmisbaar. Als fullservicebureau met no-nonsense aanpak weet
ALLART r&p ook wanneer praktische oplossingen prioriteit hebben.
Als de situatie het vraagt, wordt er ‘gestunt’. Het vinden van de balans
tussen advies en actie heeft alles te maken met de betrokkenheid bij
de opdrachtgever. ALLART r&p wil weten wat u doet, waarom en hoe
u dat doet en zal u aangenaam verrassen met pro-actieve initiatieven. |